استخاره امام زمان آنلاین رایگان!

استخاره امام زمان آنلاین
استخاره منسوب به امام زمان

اگر به دنبال استخاره امام زمان و رسیدن به حوائج خود هستید پیشنهاد ما این است که حتما این استخاره که منسوب به امام زمان می باشد را از دست ندهید.

استخارۀ اسماء منسوب به امام زمان (عج)

سید بن طاووس در کتاب فتح الابواب دعایی منسوب به امام عصرعجله الله تعالی فرجه الشریف را با سند ضعیف این گونه نقل کرده است.

پیشنهاد مطالعه:

روش استخاره به تسبیح امام زمان

استخاره با قرآن امام جعفر صادق

استخاره امام علی انلاین

روایت کرد محمد بن علی بن محمد در کتاب جامعش [دعایی را] که این لفظ آن است:

استخارۀ اسمایی که به آن عمل می‌شود و در نماز حاجت و غیر آن خوانده می‌شود؛ ابو دلف محمد بن مظفررحمه الله یادآور شد که این دعا آخرین چیزی است که از ناحیۀ مقدسه خارج شده است.

پیشنهاد مطالعه:

استخاره با قرآن خوب و بد

♡♡♡

متن استخاره امام زمان آنلاین

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ الَّذِي عَزَمْتَ بِهِ عَلَى السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ فَقُلْتَ لَهَا ائْتِيا طَوْعاً أَوْ كَرْهاً قالَتا أَتَيْنا طائِعِينَ وَ بِاسْمِكَ الَّذِي عَزَمْتَ بِهِ عَلَى عَصَا مُوسَى- فَإِذا هِيَ تَلْقَفُ ما يَأْفِكُونَ وَ أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ الَّذِي صَرَفْتَ بِهِ قُلُوبَ السَّحَرَةِ إِلَيْكَ حَتَّى قالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعالَمِينَ وَ أَسْأَلُكَ بِالْقُدْرَةِ الَّتِي تُبْلِي بِهَا كُلَّ جَدِيدٍ وَ تُجَدِّدُ بِهَا كُلَّ بَالٍ وَ أَسْأَلُكَ بِكُلِّ حَقٍّ هُوَ لَكَ وَ بِكُلِّ حَقٍّ جَعَلْتَهُ عَلَيْكَ إِنْ كَانَ هَذَا الْأَمْرُ خَيْراً لِي فِي دِينِي وَ دُنْيَايَ وَ آخِرَتِي أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ تُسَلِّمَ عَلَيْهِمْ تَسْلِيماً وَ تُهَيِّئَهُ لِي وَ تُسَهِّلَهُ عَلَيَّ وَ تَلْطُفَ لِي فِيهِ بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ وَ إِنْ كَانَ شَرّاً لِي فِي دِينِي وَ دُنْيَايَ وَ آخِرَتِي أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ تُسَلِّمَ عَلَيْهِمْ تَسْلِيماً وَ أَنْ تَصْرِفَهُ عَنِّي بِمَ شِئْتَ وَ كَيْفَ شِئْتَ وَ تُرْضِيَنِي بِقَضَائِكَ وَ تُبَارِكَ لِي فِي قَدَرِكَ حَتَّى لَا أُحِبَّ تَعْجِيلَ شَيْ ءٍ أَخَّرْتَهُ وَ لَا تَأْخِيرَ شَيْ ءٍ عَجَّلْتَهُ فَإِنَّهُ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِكَ يَا عَلِيُّ يَا عَظِيمُ يَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِكْرَامِ».

ترجمه استخاره امام زمان آنلاین

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ خداوندا من از تو می‌خواهم به آن اسمی که به وسیلۀ آن عزم کردی بر آسمان‌ها و زمین و به آن‌ها گفتی بیایید -چه با اختیار چه بی اختیار- گفتند آمدیم در حال اختیار؛

و به آن اسمی که عزم کردی با آن بر عصای موسی پس ناگهان جادوی ساحران را بلعید؛

و از تو می‌خواهم به اسمی که به وسیلۀ آن قلب ساحران را منصرف کردی به سوی خودت تا این که گفتند ایمان آوردیم به پروردگار جهانیان، پروردگار موسی و هارون، تو خدای رب العالمین هستی و از تو می‌خواهم به قدرتی که هر نویی را کهنه و فرسوده می‌کنی و هر کهنه و پوسیده ای را، نو می‌کنی.

و از تو می‌خواهم به حق هر حقی که برای توست و به هر حقی که برای خودت قرار دادی اگر این امر خیر است برای دین و دنیا و آخرتم، صلوات بفرستی برمحمد و آل محمد و بر آنان سلام برسانی سلام دادنی

و [این کار را] برایم آماده و مهیا و آسان گردانی. و لطف کن به من در آن به رحمتت یا ارحم الراحمین؛

و اگر شرّ است برای دین و دنیا و آخرتم صلوات بفرستی بر محمد و آل محمد و سلام برسانی بر آن‌ها سلام دادنی و این که منصرف کنی آن را از من به آنچه خواستی و هرجور خواستی.

و راضی‌ام کنی به قضایت و در تقدیرت برایم مبارک کنی تا این که دوست نداشته باشم تعجیل چیزی را که تأخیر انداخته ای و نه تأخیر چیزی را که تقدیم داشته ای

پس همانا هیچ حول و قوّه ای نیست مگر به وسیلۀ تو؛ ای بلندمرتبه و ای بزرگ و ای ذوالجلال والاکرام.

♡♡♡

25 دیدگاه دربارهٔ «استخاره امام زمان آنلاین رایگان!»

    1. سلام علیکم.وقت بخیر. 28مترمربع مغازه خریدم. با صاحب ملک سه دانگ مباشد مشکل دارم. می خواهم دردادگاه شکایت کنم.وکیل انتخاب کنم.این کار انجام بدهم.؟ برایم استخاره بگیرید.

  1. نگارصباحی

    سلام عاشق یکی ازیاران وعاشقانه امام زمان شده ام عشق رابخاطرروح پاک وبالایش ورعایت حلال وحرامش وانسان بودنش تجربه کردم متاهله و۲فرزندبزرگ دارد میخوام باهاش ازدواج رسمی کنم نتیجه استخاره ام چی میشودمیگویدمن باید به عشق الله وامام زمان کارهاوماموریتهای دیگری دارم ۳۰ساله ازهمسرش جدازندگی میکندوفقط ذکروعبادت وکارمیکند نتیجه چی میشودایامن بهش میرسم حلالانه چکارکنم ممنونم

  2. سلام میخواستم بدونم الان که توی زندگی باشوهرم شدید به مشکل خوردم صبرکنم خوب میشه یا ازش جدابشم وطلاق بگیرم

    1. عاشقتم امام زمان ،خودت میدونی به عشق تو صبح از خواب بیدار میشم و برای سلامتیت صدقه میدم بقیشو خودت میدونی ………

  3. استخاره میخوام برای وصال با عشقم که منتظر بمونم براش و تلاش کنم یا فراموش کنم که نمیتونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *