فال انبیاء الهی آنلاین واقعی نسخه اصلی فال پیامبران الهی

فال انبیا الهی رایگان آنلاین
فال انبیا الهی رایگان آنلاین

فال انبیاء الهی چیست؟

حتما یادتان هست کتاب تقویم های جیبی کوچکی را که داخلش فال حافظ انگشتی و همچنین صفحاتی داشت که هرکدام عنوان یکی از پیامبران الهی را داشت که فال جالبی بود و همچنین آرامش بخش و دلگرم کننده؛ چراکه محتوای عرفانی و خوبی داشت که روحیه بخش بود.

پیشنهاد مطالعه:

فال چوب آنلاین رایگان!

فال انبیاء آنلاین که ما در این صفحه از مجله اینترنتی بدونیم برایتان آماده کرده ایم، درواقع شبیه به همان فال تقویم ها است اما محتوای آن کمی فرق دارد و البته منبع آن هم مشخص نیست.

این فال جالب درواقع همان فال انبیاء کتاب های ناشناس قدیمی است که بعضا مردم آن را با نام پیامبرانی همچون حضرت داوود و دانیال و ادریس علیهم السلام و یا فال امام صادق علیه السلام معرفی می شود که فقط منسوب به این بزرگواران است وگرنه بعید است ارتباطی به آنان داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه:

فال حافظ روزانه و فردایی

آموزش گرفتن فال انبیاء

نیت بفرمایید و سوره مبارکه حمد را بخوانید، سپس آیه زیر را قرائت کنید:

وَعِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لَا یَعْلَمُهَا إِلَّا هُوَ ۚ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ ۚ وَمَا تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَهٍ إِلَّا یَعْلَمُهَا وَلَا حَبَّهٍ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ وَلَا رَطْبٍ وَلَا یَابِسٍ إِلَّا فِی کِتَابٍ مُبِینٍ

جهت گرفتن فال انبیاء و دیدن نتیجه فال روی دکمه روبرو کلیک کنید: فال بگیر

ما محتوا و یا روش گرفتن فال ها را تایید یا رد نمی کنیم، چراکه اولا از درست و غلط بودن آن اطلاعی نداریم و ثانیا می دانیم که انسان عاقل هیچگاه به گفته های چنین فال هایی اعتماد نمی کند و فال تنها وسیله ای برای سرگرمی است و تنها برای سرگرمی و جهت تفأل زدن فال ها را در سایت قرار داده ایم.

چرا فال انبیا الهی می گیریم؟

به طور کلی علت این که ما تفأل می زنیم و فال می گیریم هم همین است که درواقع از خداوند طلب خیر داریم و دوست داریم با فال گرفتن پیغام های خوشحال کننده بشنویم تا از ناراحتی و یا کسلی های جزئی نجات پیدا کنیم.

البته بعضی ها هم نیت ها و دلیل های دیگری برای این کارشان دارند که مورد بحث ما نیست و کاری با آنها نداریم چراکه این افراد با سطح اطلاعات و آگاهی خیلی کم و درعوض حس کنجکاوی و… و شاید هم بعلت سردرگمی رو به فال گیری می آورند و خیلی خیلی اعتقاد بالایی دارند که اگر آنقدر که به این چیزها اعتقاد و دارند به خدا داشتند خیلی از مسائلشان حل شده بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *