فال چوب آنلاین رایگان – فال ابجد چوب – فال چوب انبیا أ ب ج د

فال چوب آینده

فال چوب چیست؟

فال چوب نام روشی برای فال گرفتن است که در کتاب های قدیمی و کهن آماده است و در بعضی کتاب ها این فال را به انبیا و پیامبران الهی نسبت می دهند و از این رو بعضا به آن فال انبیا هم گفته می شود. البته در این کتاب ها فال های دیگری همچون فال سرنوشت ازدواج هم آمده است.

نام دیگر طالع بینی چوب «فال أ ب ج د» است و بخاطر همین به آن فال چوب ابجدی نیز گفته میشود اما این فال ارتباطی با حروف ابجد نداشته و محاسبات ابجدی در این روش دخالتی ندارد.

چرا فال چوب می گیریم؟

همانطور که گفته شد، این فال در بعضی از کتاب های قدیمی مجهول الهویه و ناموثق آمده است که البته فقط روشی برای سرگرمی و تفأل زدن است و استفاده و کاربرد دیگری ندارد.

از گذشته تاکنون، فال و طالع بینی ابزاری برای سرگرم کردن افراد بوده و افرادی به عنوان فالگیر و کف بین و… این کار را شغل خود قرار داده و از این راه منبع کسب درآمد برای خود ایجاد می کردند چراکه علاقه مردم نسبت به فال ها و همچنین گرایش نسبت به کشف مجهولات و فهمیدن رازها روز به روز بیشتر می شد.

به همین علت، امروزه نیز افرادی تحت عنوان پیشگو ادعای پیشگویی آینده و غیب گویی و… دارند که البته همه این افراد شیاد و کلاهبردار هستند و فقط قصد سرکیسه کردن مردم را دارند.

بهرحال، توصیه ما به کاربران سایت بدونیم این است که شما هم فقط و فقط برای سرگرمی از فالها استفاده کنید و درصورتی که چه نتیجه فالتان خوب باشد یا بد، بدانید که این فقط یک فال است و فقط باید همه چیز را با دعا و اعمال نیک از خداوند طلب کنید و از او بخواهید و تا او نخواهد هیچ چیز اتفاق نخواهد افتاد و هیچ چیزی قطعی نیست.

فال چوب پیشگویی

فال چوب آنلاین رایگان بدونیم

برای گرفتن فال چوب 1 بار سوره حمد و سپس یک فاتحه (یک بار سوره های حمد و اخلاص) بر روح پر فتوح پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) قرائت فرمایید و سپس این آیه شریفه را برزبان بیاورید (بخوانید):

سُبْحانَکَ لا عِلْمَ لَنا إِلَّا ما عَلَّمْتَنا إِنَّکَ أَنْتَ الْعَلِیمُ الْحَکِیمُ‌

بعد از انجام مراحل بالا نیت کنید و روی نیت خود تمرکز داشته باشید و به آن فکر کنید، سپس روی دکمه آبی رنگ زیر چهار بار کلیک کنید و بعد از چهارمین کلیک، نتیجه فال ابجد برایتان به نمایش در می آید.

نتیجه فال شما در این محل نمایش داده خواهد شد!

9 دیدگاه دربارهٔ «فال چوب آنلاین رایگان – فال ابجد چوب – فال چوب انبیا أ ب ج د»

  1. سلام اونجا ک نوشته شروع برنید و بعد س بار رو همون دکمه شروع ک نوشته دوباره کلیک کنید تا فال انجام بشه

  2. سلام دنبال کار هستم پیدا نمیکنم به کار احتیاج دارم اگه میتونید کمکم کنید
    ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *