کاملترین فال حافظ پیشگویی با قران آنلاین واقعی به همراه فال حافظ با تفسیر دقیق

فال حافظ واقعی خدایی و پیشگویی با قران

فال حافظ آنلاین واقعی و پیشگویی با قران

دریافت فال حافظ شما

فال حافظ واقعی یکی از کهن ترین سنت های ایرانیان است که در مراسمات، جشن و آیین های مختلف موردتوجه قرار می‎گرفته است، چراکه ایرانی ها از قدیم الایام سنت دورهم نشینی داشتند و به هر بهانه ای با شب نشینی ها در ایام و مناسبت های مختلف، دور هم جمع شده و از بودن درکنار همدیگر لذت می‌‎بردند؛ مثل مراسمات شب یلدا و عید نوروز، که معمولا در منزل پدربزرگ و مادربزرگ ها برگزار می‎شد و در این دورهمی ها اشعار و غزلیات حافظ نقل مجالس بود و افرادی که ادبیات و ترجمه شعر می‎دانستند، غزلیات حافظ را برای بقیه تفسیر می‌‎نمودند.

قرآن باز کردن هم در اعیاد و دورهمی ها یک کار بسیار رایج و پسندیده و البته جالب و اعجاب انگیز بود. خیلی ها هم با استفاده از قرآن یک صفحه را بصورت تصادفی باز کرده و ترجمه آن صفحه از قرآن را برای بقیه می خواندند تا از نکات و معانی عمیق آن بهره ببرند. بازکردن صفحه ای از قرآن بصورت تصادفی خیلی اوقات ممکن است برای شما پیامی به همراه داشته باشد.

فال حافظ پیشگویی با قران چیست؟

البته که ما دلیل این که کاربران به دنبال پیشگویی با قرآن درکنار فال حافظ و… هستند را نمی دانیم ولی این چیزها باهم جور در نمی آیند و مشخص نیست که ازکجا آمده اند. بازکردن تصادفی صفحه ای از قرآن یکی از کارهای موردعلاقه من است که هربار متناسب با نیت و وضعیتم آیه ای برایم آمده که حقیقتا شگفت زده شده ام اما نباید این کار را مانند فال و تفأل زدن و… بگیریم  که اصلا درست نیست، چراکه کتاب قرآن شأن و منزلت والایی دارد و البته این کار شرایطی نیز دارد که باید رعایت شود چراکه قرآن یک کتاب مقدس است.

نکته دیگر هم در رابطه با پیشگویی کردن آینده است که ظاهرا درحال حاضر طبق تحقیقات ما این کار در دین اسلام جایی ندارد و امر مورد تاییدی نیست. شما بازدیدکننده گرامی اگر در این مورد اطلاعات و دانسته هایی دارید، لطفا در همین صفحه برای ما کامنت کنید و نظر و دانسته های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امروزه نیز فال واقعی حافظ در بین مردم از محبوبیت و جذابیت خاصی برخوردار است اما بزرگی و عظمتی که قرآن دارد، خیلی ها را ترغیب میکند که از قرآن کمک و راهنمایی بگیرند و طبق تجربه شخصی ام در خیلی از موقعیت ها آیاتی برایم آمده که دقیقا به همان نیتم اشاره کرده است اما باید که در این کار زیاده روی نشود و کمال ادب و احترام را رعایت نمود و بهتر است از قبل نیت داشته باشید و یک بار این کار را انجام دهید (مکررا قرآن را باز و بسته نکنید).

در این کار طلب خیر کنید و وضو و طهارت ظاهری و باطنی را هم رعایت کنید.

چرا فال حافظ میگیریم؟

اشعار و غزلیات حافظ، سرشار از عشق و معنویت و معنای عمیق است و به همین علت، تفسیر فال حافظ کار هرکسی نیست. دیوان اشعار حافظ، سرشار از معانی و مفاهیم عمیق و محتوایی غنی است و همین زیبایی ظاهری و باطنی آن است که همه را تحت تاثیر خود قرار داده است.

آموزش گرفتن فال حافظ آنلاین

مجله اینترنتی بدونیم، فال حافظ آنلاین را برای شما آماده نموده است تا یتوانید بدون نیاز به کتاب و…، در هر زمانی بتوانید به راحتی فال حافظ بگیرید و از تفسیر فال خود نیز باخبر شوید. بدین منظور، در انتهای همین مطلب، روی دکمه قرمز رنگ کلیک کنید تا نتیجه فال حافظ شما با ترجمه برایتان به نمایش در آید.

نحوه تفأل زدن با فال حافظ

پیشنهاد ما استفاده از فال حافظ آنلاین بدونیم است که کمی پایین تر می‌توانید فال خود را مشاهده کنید.

اما برای جامع بودن مطلب راه گرفتن فال حافظ دستی هم برایتان فراهم شده است.

درصورتی که می‎خواهید بصورت فیزیکی و سنتی به کتاب حافظ تفأل بزنید، طبق موارد زیر عمل کنید:

کارهای لازم جهت گرفتن فال حافظ:

1) با حضور قلب، نیت کنید و نیت را در ذهن خود درنظر داشته باشید و به آن توجه کنید.

2) فاتحه و صلواتی بر روح پر فتوح حضرت لسان الغیب (حضرت حافظ) بخوانید.

3) دکمه زیر را کلیک فرمایید یا اگر شخصا دستی انجام می دهید،کتاب دیوان غزلیات حافظ را برداشته و یک صفحه را بصورت تصادفی باز کنید و فال حافظ خود را مشاهده کنید.

جهت دریافت فال حافظ آنلاین مراحل بالا را طی کرده و بر دکمه پایین کلیک فرمایید.

اشارت کن مرا ای دوست!

23 دیدگاه دربارهٔ «کاملترین فال حافظ پیشگویی با قران آنلاین واقعی به همراه فال حافظ با تفسیر دقیق»

    1. با سلام و عرض ادب می خواستم ازتون تشکر کنم واقعا فال هاتون خیلی دقیق در میاد.و همونی هست که نیت می کنیم.

    2. سلام شب بخیر،مادرهمسرم بیماره هر روز یه برنامه ای میشه میخوایم ببینم خوب میشه؟دعاش کنین

  1. رویا طباطبایی

    واقعا باورم نمیشه فال حافظ شما برام درست درومد باور کردنی نیست انگار حافظ شیرازی از غیب بر احوالم مسلط بود 😯

  2. میلاد یزدانی

    به نام خداوند حافظ
    فال حافظ حرف و حکمت و قسمت پروردگار هست.اگر از ته دلت با قلب پاک نیت کنی امکان ندارد که جوابت رو نده.یا رب العالمین قسمت میدم به بزرگیت حاجت همه رو تو سال ۱۴۰۲ براورده کن و مردم سرزمینم رو شاد و خوشحال کن.الهی آمین

    1. با سلام و عرض ادب می خواستم ازتون تشکر کنم واقعا فال هاتون خیلی دقیق در میاد.و همونی هست که نیت می کنیم.

      1. سلام درود بر شما بانو ✨ با تمام وجود براتون دعا و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون از پروردگارم خواستار شدم ،، به حق مولایم امیرالمومنین علیه السلام 👑 انشالله به امید خدا فقط موفقیت و شادکامی و نعمت الهی شامل حال تون باشه به خدا توکل کن و روز ها ساعتها لحظه هاتو با عشق ورزیدن و زکر الله 👑 تا میتونی بگذرون ولی صادقانه و خالصانه بعد به وضوح تأثیر لطف الطافت پروردگار تو متوجه میشی که به چه زیبایی خودتو وجود و قلب تو سرشار از ویتامین آرامش و امنیت و وفورات نعمت الهی قرار می‌دهد ، محکم باش استوار کم نیار پروردگارت بزرگ و بی نهایت از لطف و محبت و عشق به بنده گانش بنده الله 👑 باش در بنده الله 👑 باش با الله 👑 باش ، اینو یادت نره که همیشه به یادت هستم و دعا میکنم واست ، ام اس داری خب … ولی چرا این حس دارم که خیلی قوی و خیره کننده هستی از لحاظ استوار بودن و هیچ چیزی حتی ام اس تأثیری نمی‌تونه به روی محکم بودن شیر زن بودنت بزارن باورت دارم خودتو باور داشته باش ادامه بده موفقیت و شادکامی حق تو مال تو خوش باشی ❤️✨🌻 مواظبت کن فعلا یا علی مدد 👑

  3. من عاشق یک پسر بنام علی هستم اونم عاشمی
    آیا باهم میرسیم نتیجه عشق مان به ازدواج میرسه یا خیر!؟

  4. من عاشق یک پسر بنام علی هستم اونم عاشمی
    آیا باهم میرسیم نتیجه عشق مان به ازدواج میرسه یا خیر!؟

  5. باسلام واقعا من خیلی اعتقاد دارم تو را خدا برام دعا بکنین خیلی گرفتارم به هر دری میزنم نمیشه الان هم مریض شدم تو را خدا دعام کنین

  6. سلام روزی ۱۰۰ صلوات برای حضرت زهرا بفرست مشکلاتت حل میشه از خود خدا بخواه ولا غیر

  7. محمد تقی قربانی

    با سلام و عرض ادب فوق العاده است این برنامه فال خافظ انشا لله که خداوند بزر گ آرزوی های همه را برآورده کند و هم در سلامتی زندگی کنند

  8. امیدوارم روح حافظ همیشه شاد باشه
    چون واقعا با دل پاک نیت میکنم به همشون جواب درست میده 🙏

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *